Протокол №2

загальношкільних батьківських зборів

Ходосівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів

18.05.2018 року Ходосівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Присутні : 123 осіб (педагогічний колектив - 18 осіб, батьки - 105 )

Порядок денний

1. Про основні напрямки «Нової української школи»

2. Про зарахування до 1 класу 2018/2019 н. р.

3. Про закінчення 2017/2018 навчального року.

4. Проходження щорічного медичного огляду учнями.

5. Проведення літніх ремонтних робіт та підготовка закладу освіти до нового навчального року.

1. Слухали: Фастовець Ольгу Миколаївну, заступника директора школи з навчально-виховної роботи, яка зазначила, що розбудова Нової української школи – це довготермінова реформа, яка розпочинається вже зараз. План упровадження передбачає наступність дій і відповідне ресурсне забезпечення на кожному етапі, а також враховує загальний контекст суспільних змін.

Сьогоднішні школярі також повинні відчути зміни й отримати кращу якість освіти. Саме тому вже було оновлено програми початкової школи. Паралельно зі структурними змінами будуть удосконалюватися методи навчання в школі, підвищуватиметься кваліфікація вчителів, педагогічна освіта переорієнтовуватиметься на компетентнісні засади, педагогіку партнерства, індивідуальний підхід.

В Україні, як і в усьому світі, набирає ваги так зване покоління Y, або “діти тисячоліття”, які народилися між 1990 і 2000 роками. Їхні погляди, спосіб життя кардинально відрізняються від старших поколінь. Досить поглянути на організацію офісів провідних технологічних корпорацій, щоб зрозуміти, на що орієнтується креативний клас, який визначає обличчя сучасної економіки.

Для них немає чіткого розмежування між роботою, навчанням і відпочинком. Робота не обов’язково має бути серйозною і нудною. Життя для них – це постійне творення, гармонія між зароблянням коштів, пізнанням нового, самовдосконаленням, грою та розвагою.

На підході покоління Z. Сучасні діти значно відрізняються від попередніх поколінь. Вони не обов’язково будуть поділяти погляди старших. Яке життя оберуть сьогоднішні першокласники? Якою б не була відповідь, майбутнім поколінням українців маємо запропонувати школу, яка буде для них сучасною.

Ольга Миколаївна зупинилася на основних етапах впровадження НУШ та нових Державних стандартів освіти.

Вирішили: Інформацію взяти до відома.

Результати голосування: кількість голосів: за - 123, проти - 0, утримались - 0.

2. Слухали: Ярошенко Наталію Василівну, директора школи, яка повідомила про новий Порядок зарахування учнів до 1 класу та наголосила, що строк прийому заяв має закінчитися до 31 травня.

З 1 до 15 червня заяви не прийматимуться, проте батьки мають право подати заяву після цієї дати.

Якщо на 31 травня кількість заяв у школу не перевищить кількість місць у першому класі, то до 1 червня директор має видати наказ про зарахування всіх учнів. Список зарахованих учнів із зазначенням лише прізвищ мають оприлюднити виключно в школі (на інформаційному стенді).

Якщо ж на 31 травня школа має більше охочих, ніж може прийняти, то для зарахування вона має керуватися черговістю, визначеною цим Порядком.

До 1 червня включно школа зараховує всіх дітей, які підтвердили місце проживання на її території обслуговування, рідних чи усиновлених братів та сестер дітей, які вже є учнями школи, а також дітей працівників школи і випускників дошкільного підрозділу цієї школи (тобто дітей, які відвідували дитячий садок, що є частиною закладу освіти).

До 15 червня включно на вільні місця зараховуються діти, які не проживають на території обслуговування школи. Зарахування відбувається через жеребкування.

Після 15 червня і до початку навчального року на вільні місця братимуть дітей, які мають право на першочергове зарахування (тобто з території обслуговування), а впродовж навчального року – у порядку надходження заяв про зарахування.

Наталія Василівна повідомила, що станом на 18.05.2018р. поданих заяв про зарахування до 1 класу – 29.

Вирішили: Інформацію взяти до відома.

Результати голосування: кількість голосів: за - 123, проти - 0, утримались - 0.

3. Слухали: Фастовець Ольгу Миколаївну, заступника директора школи з навчально-виховної роботи, яка повідомила, що повне вивчення навчального матеріалу учнями 1-11-х класів навчального закладу завершується 25 травня 2018 року. Свято «Останній дзвоник» для учнів 1-11 класів навчального закладу буде проведено 25 травня 2018 року. Державна підсумкова атестація буде проведена:

• Для учнів 4 класу з 14 по 24 травня 2018 року згідно з рекомендаціями Міністерства освіти і науки України;

• Для учнів 9 класу з 30 травня по 08 червня 2018 року з трьох предметів згідно з рекомендаціями Міністерства освіти і науки України.

• Для учнів 11 класу у формі зовнішнього незалежного оцінювання з 24 травня по 08 червня 2018 року.

Урочисте вручення документів про освіту випускникам 11 класу навчального закладу відбудеться 25 червня 2018 року, 9 класу – 15 червня 2018 року. Наказом по закладу заборонено будь-які неофіційні форми відзначення свята вручення документів про освіту, збір коштів працівниками навчального закладу та їх використання без відповідного бухгалтерського обліку. В приміщенні закладу розміщений інформаційний стенд, на якому серед іншої інформації наявні номери телефонів «гарячої лінії» головного управління освіти і науки Київської облдержадміністрації: (044) 278-23-62, 279-84-52; відділу освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації: 5-54-27, (044) 450-04-65, 450-04-91 з питань проведення ДПА.

Вирішили: Інформацію взяти до відома.

Результати голосування: кількість голосів: за - 123, проти - 0, утримались - 0.

4. Слухали: Сіренко Аллу Василівну, заступника директора школи з виховної роботи, яка наголосила, що всі учні закладу повинні пройти медичний огляд під час літніх канікул та отримати медичні довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о “Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду”. Після проходження медогляду довідки потрібно здати класним керівникам для складання списків учнів по групах здоров’я.

Алла Василівна наголосила, що якщо в учня не буде медичної довідки з пройденим медичним оглядом, то оцінка навчальної діяльності на уроках фізкультури буде не вища за 3 бали.

Вирішили: До 01 вересня 2018 року всім учням школи пройти медичний огляд.

Результати голосування: кількість голосів: за - 123, проти - 0, утримались - 0.

5. Слухали: Ярошенко Наталію Василівну, директора школи, яка проінформувала про виконання деяких пунктів Комплексно-цільової програми розвитку закладу щодо ремонту та наголосила, що за рахунок коштів місцевого самоврядування планується ремонт класних приміщень №7 та №9. За рахунок районного бюджету планується капітальний ремонт даху закладу та ремонт класного приміщення №3. Далі директор відмітила, що майже всі класні приміщення добре збережені, тільки в деяких класах потрібно провести косметичні ремонти. Адміністрацією закладу була подана заявка до відділу освіти на придбання меблів в середні класи та потребу в будівельних матеріалах для проведення ремонтних робіт.

Вирішили: Провести організований поточний ремонт приміщень закладу.

Результати голосування: кількість голосів: за - 123, проти -0, утримались- 0.

Голова зборів І. С. Потієвська

Секретар зборів Н.П.Попрійчук


Протокол №1

загальношкільних батьківських зборів

Ходосівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів

15.09.2017 року Ходосівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Присутні : 120 осіб (педагогічний колектив -20 осіб, батьки - 100)

Порядок денний

1. Вибори членів Ради навчального закладу.

2. Вибори голови Ради навчального закладу.

3. Планування роботи в навчальному закладі на 2017/2018 навчальний рік.

4. Про харчування учнів в їдальні.

5. Проходження медичного огляду учнями.

6. Відвідування навчального закладу учнями.

7. Про збереження життя учнів начального закладу.

8. Про забезпеченість учнів підручниками.

9. Про організацію позашкільної роботи навчального закладу.

10. Про проведення ремонтних робіт в навчальному закладі.

1. Слухали: Ярошенко Наталію Василівну, директора школи, яка наголосила, що для належного функціонування навчального закладу та згідно Статуту закладу на зборах потрібно обрати Раду школи. До складу Ради необхідно вибрати представників від вчителів, батьків, учнів.

Виступили:

1.Сіренко Оксана Федорівна, вчителька початкових класів, яка запропонувала обрати до Ради школи вчителів: Ярошенко Наталію Василівну - директор школи, Фастовець Ольгу Миколаївну - заступник директора школи з навчально-виховної роботи, Сіренко Аллу Василівну – заступник директора школи з виховної роботи, Власенко Олену Миколаївну – соціальний педагог, Сагач Наталію Володимирівну – класний керівник 8 класу.

2. Матушевич Тетяна Анатоліївна, мати учениці 7 класу, яка запропонувала обрати до Ради школи батьків: Потієвську Ірину Сергіївну– 1 клас, Самойленко Анну Сергіївну – 2 клас, Матушевич Дар'ю Ігорівну - 3 клас, Сергейко Тетяну Володимирівну – 4 клас, Шаповал Ірину Анатоліївну – 6 клас, Тапеху Тетяну Миколаївну – 7 клас, Алексєєнко Тетяну Василівну – 8 клас, Ігнатенко Олександру Вікторівну – 9 клас, Кравчук Галину Володимирівну – 10 клас, Тищенка Івана Івановича – 11 клас.

3. Попрійчук Наталію Петрівну, педагог-організатор, яка запропонувала обрати до Ради школи учнів: Тищенка Олега – учня 11 класу, Кравчука Артура - учня 10 класу, Нагорну Діану - ученицю 9 класу, Ігнатенко Іван – учня 9 класу.

Вирішили: провести поіменне голосування за вибори членів Ради школи.

Результати голосування: кількість голосів: за - 120, проти - 0, утримались - 0.

Ухвалили: Склад Ради навчального закладу відповідно до поданих пропозицій.

2. Слухали: Сіренко Аллу Василівну, член Ради навчального закладу, яка наголосила, що для належного функціонування ради навчального закладу потрібно обрати голову ради.

Виступили:

Тапеха Тетяна Миколаївна, член ради навчального закладу, яка запропонувала обрати головою Ради навчального закладу Потієвську Ірину Сергіївну.

Вирішили: провести вибори голови Ради навчального закладу.

Результати голосування: кількість голосів: за - 120, проти - 0, утримались - 0.

Ухвалили: Головою Ради навчального закладу Потієвську Ірину Сергіївну

3. Слухали: Фастовець Ольгу Миколаївну, заступник директора школи з навчально-виховної роботи, яка ознайомила з основними заходами навчальної та виховної роботи в навчальному закладі у 2017/2018 н. р. Зупинилась на традиціях закладу та формуванні основних компетентностей учнів.

Вирішили: Погодити заходи річного плану роботи та плану виховної роботи навчального закладу на 2017/2018 навчальний рік.

Результати голосування: кількість голосів: за -120, проти - 0, утримались- 0.

Ухвалили: Заходи річного плану роботи та плану виховної роботи навчального закладу на 2017/2018 навчальний рік погодити.

4. Слухали: Ярошенко Наталію Василівну, директора школи, яка повідомила, що харчування в їдальні розпочалось з першого дня навчання. Харчоблок був повністю підготовлений до приготування їжі: проведено поточний ремонт приміщень (побілено стелю, пофарбовано панелі, труби та батареї), замінено деяке обладнання, завезено новий посуд. Безкоштовним харчуванням на суму 16 грн. згідно розпорядження голови районної державної адміністрації охоплені всі учні початкових класів та діти пільгових категорій – це напівсироти, інваліди, діти позбавлені батьківського піклування, діти батьків які є учасниками АТО. Створена наказом керівника бракеражна комісія, яка перевіряє якість страв і веде відповідні журнали. В їдальні систематично готується перша, друга страви, є власна випічка. Тому практично 90% учнів одержують харчування в їдальні.

Вирішили: Членам Ради навчального закладу систематично перевіряти якість харчування учнів в шкільній їдальні.

Результати голосування: кількість голосів: за - 120, проти - 0, утримались - 0.

Ухвалили: Систематично перевіряти якість харчування.

5. Слухали: Сіренко Аллу Василівну, заступник директора школи з виховної роботи, яка наголосила, що всі учні школи повинні були пройти медичний огляд під час літніх канікул. На даний час учні навчального закладу, які ще не пройшли обстеження і не пред’явили довідки можуть пройти медогляд в Ходосівській АЗПСМ. Без довідок до уроків фізкультури учні допускатися не повинні.

Вирішили: закінчити проходження медичного огляду учнями до 01.10.2017 р.

Результати голосування: кількість голосів: за - 120, проти - 0, утримались - 0.

Ухвалили: Пройти медичний огляд учнями до 01.10.2017 р.

6.Слухали: Сіренко Аллу Василівну, заступника директора з виховної роботи, яка повідомила про те, що учень, який пропустив заняття повинен представити довідку з лікувального закладу, а в разі пропуску без поважних причин батьки повинні пояснити це в записці, яка зберігається в особовій справі учня. Якщо на протязі 10 днів учень відсутній і немає документа, який підтверджує його хворобу, то адміністрація повинна скласти акт і передати до районного відділу освіти де будуть робитись відповідні висновки щодо того, як батьки займаються вихованням своєї дитини.

Вирішили: Батькам обов’язково представляти класним керівникам документ, який підтверджує відсутність учня на уроці.

Результати голосування: кількість голосів: за - 120, проти - 0, утримались - 0.

Ухвалили: Представляти класним керівникам документ, який підтверджує відсутність учня на уроці.

7. Слухали: Сіренко Аллу Василівну, заступника директора з виховної роботи, яка повідомила, що в навчальному закладі створені відповідні умови для збереження здоров'я учнів: дотримується відповідний температурний режим, встановлена система очистки води, в приміщеннях систематично проводиться вологе прибирання. По попередженню різних захворювань, запобігання враження різними вибухонебезпечними предметами проводяться бесіди, години спілкування.

Вирішили: Дотримуватись основних норм та правил безпечної поведінки учнів навчального закладу

Результати голосування: кількість голосів: за - 120, проти -0, утримались -0.

Ухвалили: Дотримуватись основних норм та правил безпечної поведінки учнів навчального закладу.

8. Слухали: Кравченко Надію Олексіївну, бібліотекар навчального закладу, яка повідомила, що на сайті навчального закладу розміщено електронні версії підручників, які можна використовувати в навчальній діяльності. Стовідсоткове забезпечення підручниками учнів 9 класу планується завершити до кінця вересня 2017 року.

Вирішили: Користуватися підручниками в навчальному процесі згідно переліку та рекомендацій, затверджених листами Міністерства освіти і науки України.

Результати голосування: кількість голосів: за - 120, проти -0, утримались -0.

Ухвалили: Користуватися підручниками згідно переліку та рекомендацій, затверджених листами Міністерства освіти і науки України.

9. Слухали: Сіренко Аллу Василівну, заступника директора з виховної роботи, яка повідомила, що в 2017/2018 навчальному році в навчальному закладі будуть діяти, згідно потреб учнів та заяв батьків, такі гуртки: «Волейбол», «Декоративно-вжиткове мистецтво», «Вокальний». Складено графік проведення занять, в наявності плани роботи та заведено відповідні журнали обліку роботи.

Вирішили: 1. Сприяти залученню учнів до позашкільної роботи.

2. Поліпшувати матеріальну базу гуртків.

Результати голосування: кількість голосів: за - 120, проти -0, утримались -0.

Ухвалили: Батькам сприяти залученню учнів до позашкільної роботи та поліпшувати матеріальну базу гуртків.

10. Слухали: Ярошенко Н.В., директор школи, яка повідомила, що в жовтні 2017 року планується проведення ремонтних робіт в кабінеті інформатики, в класному приміщенні 1 класу та вестибюлі.

Вирішили: Провести в навчальному закладі ремонтні роботи

Результати голосування: Кількість голосів: за-120; проти-0; утримались-0

Ухвалили: Провести в жовтні 2017 року ремонтні роботи

Голова зборів

Секретар зборів
Кiлькiсть переглядiв: 5710

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.