Зарубіжна література

Коментар учительки:

Шановні здобувачі освіти! На цих сторінках розміщені завдання для самостійного опрацювання та виконання письмових завдань.

Виконання письмових завдань надсилати на

e-mail: nataliyaroshenko03@gmail.com (учителька Наталія Василівна Ярошенко) до 19 березня 2020 року.

Звертаю увагу: по завершенні періоду дистанційного навчання учням надаються перевірочні завдання, що складені з питань, які надавались під час вивчення матеріалу та перевіряються вивчені поезії напам’ять.

Бажаю успіхів! Чекаю виконані завдання:)

5 клас

Тема: Персонажі, які оточують героїню твору «Аліса в Країні Див».
Особливості художньої мови твору.
Завдання:
Прочитати казку «Аліса в Країні Див» до кінця;
вміти пояснювати поняття «нонсенс», «каламбур»;
виписати вислови і каламбури, які промовляли герої казки.
6 клас
Тема: Роберт Бернс. «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза (рідний край – чужина).
Завдання:
Читати статтю підручника про життя та творчість Роберта Бернса;
читати поезію «Моє серце в верховині»;
визначити (письмово) головну думку поезії «Моє серце в верховині»;
вивчити напам’ять поезію «Моє серце в верховині».
Тема: Джанні Родарі. «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття.
Завдання
Ознайомитись з життям та творчістю італійського письменника Джанні Родарі (стаття підручника);
Читати поезію «Листівки з видами міст»;
Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=oloC0LVd2dA та звернути увагу (в кінці відео) на головну думку цього твору.
7 клас
Тема: Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка».
Сутність «дедуктивного методу» Шерлока Холмса, утвердження в його образі сили інтелекту і моральних якостей.
Завдання:
Прочитати оповідання «Пістрява стрічка»;
визначити (письмово) тему та ідею твору;
виписати цитати до характеристики образу Шерлока Холмса.
Тема: О. Генрі – майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів».
Коментар: Новела(іт. novella, від лат. novellas — новітній) — невеликий за обсягом прозовий епічний твір про незвичайну життєву подію з несподіваним фіналом
Завдання:
Прочитати новелу «Дари волхвів»;
вміти давати визначення жанру «Новела»;
визначте (письмово) тему новели;
дати відповідь (письмово) на запитання: «Хто більше щасливий: той, хто дарує чи той, хто приймає подарунок?»
8 клас
Тема: Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд).
Луїс де Гонгора-і-Арготе (1561–1627). «Галерник». Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Символіка твору. Образ ліричного героя.
Коментар: Гонгоризм – школа в іспанській поезії XVI-XVII століття, представники якої тяжіли до метафоризації, вишуканого поетичного мовлення.
Галерник – невільник, що веслує на галері.
Завдання:
Переглянути презентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XnBIUnGpsL8;
прочитати матеріал підручника про життя та творчість Луїса де Гонгора-і-Арготе;
знати визначення поняття «Гонгоризм»;
прочитати вірш «Галерник»;
визначте (письмово) тему поезії;
дати відповідь (письмово) на питання: «Яку думку намагається донести автор до читача»?
9 клас
Тема: «Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст.
Генрік Ібсен (1828–1906). «Ляльковий дім». Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси. Образна система. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу.
Завдання:
Розглянути матеріал за посиланням: https://mozok.click/2224-stara-nova-drami-zmni-v-dramaturgyi-kncya-xix-pochatku-xx-stolt.html, вміти пояснювати різницю між «старою драмою» та «новою драмою»;
переглянути відео про Генріка Ібсена за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=202zQJSzXP8;
переглянути буктрейлер за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=kt71vol_Rag;
прочитати п’єсу «Ляльковий дім»;
дібрати (письмово) заголовки до дій п’єси.
10 клас
Тема: Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XXст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.
Шарль Бодлер (1821 – 1867). «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»).
Ш.Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш.Бодлера.
Завдання:
Прочитати матеріал за посиланням: https://pidruchniki.com/14131112/literatura/ponyattya_modernizmu_techiyi_modernizmu_yihnya_harakteristika (звернути увагу на течії раннього модернізму);
визначити та записати в зошитах загальні риси модернізму;
передивитись відео про життя і творчість Шарля Бодлера за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=_v0r9GT_0Dg;
Коментар:Символ(англ.symbol)—знак, сутність у творі, яка позначає іншу сутність.
Знаком можуть виступатиоб'єкт,зображення,написане,слово, що заміняє собою деяке іншепоняття, використовуючи для цього асоціацію, подібність або домовленість (наприклад матеріальний об'єкт може використовуватись для позначення абстрактного поняття). Символи вказують (або слугують як знак) на ідеї, поняття або інші абстракції.
Сугестія(від лат. suggestio – натяк, навіювання) – вплив на читача за допомогою навіювання йому певного настрою. У поезії найчастіше реалізуються за допомогою натяку, використання символу й асоціації.
Завдання:
переглянути експрес урок «Вірші Шарля Бодлера»: https://www.youtube.com/watch?v=JrirPeYvnuU;
переглянути Буктрейлер: Шарль Бодлер «Квіти зла»: https://www.youtube.com/watch?v=WKSdKGf9ZKs;
читати поезії Шарля Бодлера «Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»;
виконати (письмово) аналіз вірша «Альбатрос» - тема, ідея, символи
11 клас
Тема: Ернест Міллер Гемінґвей (1899 – 1961). «Старий і море».
Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море». Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті.
Завдання:
Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=L3Wz2fcjxg4;
Переглянути буктрейлер за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=xGoyGzIGd88;
Переглянути відео про твір «Старий і море»: https://www.youtube.com/watch?v=s9hThy8l6w4;
Відповісти (письмово): «Які філософські проблеми відобразилися у повісті «Старий і море»
11 клас
Тема: ҐабріельҐарсіа Маркес (1927–2014). «Стариган із крилами».
Короткі відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ.Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в оповіданні Ґ.Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами». Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних цінностей.
Завдання:
Ознайомитись з біографією та творчістю Ґ. Ґарсіа Маркеса, використовуючи матеріали підручника та інтернет-джерел (https://www.youtube.com/watch?v=lao31zyLXtU, https://www.youtube.com/watch?v=La5IwOMiY28);
Коментар: Магічний реалізм— тип художнього зображення, у якому органічно поєднуються елементи реального та фантастичного, побутового та міфічного, дійсного та уявного, таємного.
Переглянути відео до твору «Стариган із крилами»: https://www.youtube.com/watch?v=ABAq8I7IEGc,
https://www.youtube.com/watch?v=JUhLvrmvNOw,
https://www.youtube.com/watch?v=S2pA2c3cwCI;
прочитати твір «Стариган із крилами»;
відповісти (письмово) на питання: «Стариган із крилами: чому він з’явився серед людей?»
Кiлькiсть переглядiв: 1061

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.