У розділі «Звернення громадян» Ви можете дізнатись про...

Нормативно-правові акти, що регламентують роботу зі зверненнями громадян в закладі

  1. Закон України «Про звернення громадян», 1996.
  2. Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
  3. Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.03.2008 №158 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008».
  4. Інструкція з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, головних управліннях, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, 2002.
  5. Розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 19.02.2008 № 142 «Про організацію виконання в Київській області Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008»
  6. Постанова Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».
  7. Наказ від 04.01.2016 року № 4 "Про стан та організацію роботи зі зверненнями громадян та організаційно-правові заходи права та доступності до публічної інформації"

8. Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858

9. Закон України Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції»

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

ПІБ

Посада

Дні прийому

(години)

Ярошенко Наталія Василівна

Директор школи

Середа

13.00 – 17.00

Фастовець Ольга Миколаївна

Заступник директора
з навчально-виховної
роботи

Вівторок

09.00 – 14.00

Сіренко Алла Василівна

Заступник директора
з виховної
роботи

Четвер

13.00 – 17.00

Шановні громадяни!

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутись до керівництва закладу в письмовій або усній формі із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) та скаргами.

Слід пам’ятати, що письмові звернення громадян, які не містять зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство, визначаються анонімними і розгляду не підлягають!

/Files/images/garlin1-487x333.jpgГарячі телефонні лінії для надання консультацій та звернень громадян

  • Міністерство освіти і науки України - (044) 481 - 47 - 68
  • департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації (044)279 - 84 - 52
  • відділ освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації - (044)450 - 04 - 91
  • Ходосівська ЗОШ І-ІІІ ступенів 9 - 64 - 44
Кiлькiсть переглядiв: 240

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.