У розділі «Звернення громадян» Ви можете дізнатись про...
Нормативно-правові акти, що регламентують роботу зі зверненнями громадян в закладі
- Закон України «Про звернення громадян», 1996.
- Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.03.2008 №158 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008».
- Інструкція з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, головних управліннях, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, 2002.
- Розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 19.02.2008 № 142 «Про організацію виконання в Київській області Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».
- Наказ від 04.01.2016 року № 4 "Про стан та організацію роботи зі зверненнями громадян та організаційно-правові заходи права та доступності до публічної інформації"
8. Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858
9. Закон України Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції»
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
ПІБ | Посада | Дні прийому (години) |
Ярошенко Наталія Василівна | Директор школи | Середа |
13.00 – 17.00 | ||
Фастовець Ольга Миколаївна | Заступник директора | Вівторок |
09.00 – 14.00 | ||
Сіренко Алла Василівна | Заступник директора | Четвер |
13.00 – 17.00 |
Шановні громадяни!
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутись до керівництва закладу в письмовій або усній формі із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) та скаргами.
Слід пам’ятати, що письмові звернення громадян, які не містять зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство, визначаються анонімними і розгляду не підлягають!
Гарячі телефонні лінії для надання консультацій та звернень громадян
- Міністерство освіти і науки України - (044) 481 - 47 - 68
- департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації (044)279 - 84 - 52
- відділ освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації - (044)450 - 04 - 91
- Ходосівська ЗОШ І-ІІІ ступенів 9 - 64 - 44
Коментарi